خرید عایق حرارتی پلی یورتان ، بهترین کیفیت و قیمت

اخبار و مقالات جدید
خرید عایق حرارتی پلی یورتان ، بهترین کیفیت و قیمت

خرید عایق حرارتی پلی یورتان (Purchase of polyurethane thermal insulation) از شرکت های تولیدکننده خصوصاً به صورت اینترنتی خیلی به‌صرفه‌تر از فروشگاه های واسطه است. چون قطعاً دخالت واسطه‌ها، هزینه حمل و نقل و هزینه انبارداری می‌تواند نرخ فروش محصول را تغییر دهد.

البته مهم‌ترین عاملی که قیمت خرید عایق حرارتی پلی یورتان را به اندازه زیادی تحت تأثیر قرار می‌دهد کیفیت عایق، نوع، نحوه اجرا و بسیاری پارامترهای دیگر است. از این رو چنانچه می‌خواهید مرغوب ترین عایق حرارتی پلی اورتان را با ارزان ترین قیمت تهیه کنید باید به برخی نکات مهم توجه کنید.

خرید عایق حرارتی پلی یورتان

خرید عایق حرارتی پلی یورتان و قیمت ان

عایق پلی یورتان یکی از جدیدترین عایق‌های حرارتی و رطوبتی است که در نمونه‌ها و اشکال مختلفی مانند:

  • فوم‌ تزریقی
  • عایق بلوکی
  • عایق تخته ای
  • ماستیک های گرم
  • ماستیک های سرد
  • اسپری فوم پاششی
  • عایق پیش ساخته لوله ای

تولید و عرضه می‌شود. اما این نوع پوشش های پلیمری برای مهار کردن تبادل انرژی در محیط های مختلف به دو صورت مایع و جامد در دسترس هستند. اگر چه انواع عایق‌های حرارتی پلی یورتان به مواد متعددی از قبیل فولاد، آهن، چوب، بتن، رزین های ترموست، رابیتس، فیبر و فوم به خوبی می‌چسبند. ولی عایق پاششی پلی یورتان حرارتی رایج‌تر از سایر نمونه‌ها است. چون این نوع پوشش پلی یورتان به سادگی بر روی هر سطح غیر دسترسی به هر شکل دلخواهی قابل اجرا است.

فروش عایق حرارتی پلی یورتان

فوم‌ های سلول بسته پلی یورتان که به آن‌ها عایق‌های حرارتی گفته می‌شود استفاده‌های زیادی در صنایع امروزی دارند.‌ معمولاً این نوع عایق‌ها را در سقف، دیوار و کف ساختمان ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی به کار می‌برند. در صنعت یخچال سازی عایق‌های پلی یورتان در دیواره تجهیزات برودتی مزیت های فراوانی را به همراه دارد. چون این نوع عایق‌های پلیمری دارای وزن بسیار سبکی هستند از طرفی در برابر عوامل محیطی، تغییرات دما، خوردگی و ساییدگی و بسیاری شرایط خاص دیگر مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند

اما زمانی انواع عایق حرارتی پلی یورتان می‌توانند بیشترین کارایی را داشته باشند که مواد اولیه آن‌ها دارای کیفیت عالی باشد. پس انتظار نداشته باشید که با خرید عایق حرارتی پلی یورتان از فروشگاه های نامعتبر مطلوب ترین عایق کاری را انجام دهید. چون امروزه افراد زیادی بدون داشتن هیچ تخصصی در این زمینه اقدام به عرضه و اجرای انواع عایق‌های حرارتی پلی یورتان کرده‌اند.

قیمت عایق حرارتی پلی یورتان

خرید عایق حرارتی پلی یورتان و بهترین کیفیت و قیمت

هزینه‌ای که برای خرید عایق حرارتی پلی یورتان در نظر گرفته می‌شود شامل ‌2 قسمت است. یکی قیمت مواد پلی یورتان و دیگری هزینه اجرای عایق پلی یورتان خواهد بود. البته قیمت عایق حرارتی پلی یورتان به فاکتورهای مهمی مثل:

  • برند
  • کیفیت
  • نوع مواد
  • نحوه خرید
  • حجم خرید
  • شرکت تولیدکننده
  • و غیره

بستگی دارد. از طرفی دیگر این روزها بالا رفتن قیمت ارز دولتی، نرخ دلار، هزینه خرید دستگاه های اجرا، دستمزد کارگران و بسیاری عوامل دیگر قیمت انواع عایق‌های حرارتی پلی یورتان را تا حد زیادی افزایش داده است. اما اگر شما بتوانید به طور مستقیم این نوع پوشش های پلیمری را از شرکت های تولیدکننده خریداری کنید. مطمئناً مرغوب ترین عایق حرارتی پلی یورتان را با ارزان ترین قیمت بازار حتی قیمت درب کارخانه به دست خواهید آورد.

هنگام خرید عایق حرارتی پلی یورتان چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

برای خرید عایق حرارتی پلی یورتان، نکات زیر را می‌توان در نظر گرفت:

  1. ابعاد و ضخامت عایق: برای خرید عایق حرارتی پلی یورتان باید به ابعاد و ضخامت مورد نیاز عایق توجه کرد و مطمئن شد که عایق مناسب با نوع سازه و محیط استفاده در دسترس است.
  2. کیفیت عایق: علاوه بر ابعاد و ضخامت، کیفیت عایق نیز بسیار مهم است. برای خرید عایق حرارتی پلی یورتان باید به مارک و کیفیت محصول توجه کرد و از تولید کننده‌های معتبر خرید کرد.
  3. مقاومت به حرارت: باید مطمئن شد که عایق حرارتی پلی یورتان تحت شرایط حرارتی محیط مورد استفاده قرار گرفته، مقاومت لازم را دارد.
  4. نیاز به پوشش و جلوگیری از نفوذ آب: برای به حداکثر رساندن عمر خدمت عایق، پوششی روی آن قرار داده می‌شود. بنابراین باید مطمئن شد که عایق حرارتی پلی یورتان قابلیت پوشش داده شدن و جلوگیری از نفوذ آب را دارد.
  5. هزینه: هزینه نیز از جمله مواردی است که در خرید عایق حرارتی پلی یورتان مهم است. باید به دنبال رعایت تعادل میان کیفیت محصول و هزینه مناسب باشید.

بهترین کیفیت عایق حرارتی پلی یورتان چه نشانه هایی دارد؟

کیفیت عایق حرارتی پلی‌ یورتان به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما برخی از نشانه‌هایی که می‌توانند به عنوان شاخص‌هایی برای بهترین کیفیت عایق حرارتی پلی‌یورتان در نظر گرفته شوند، عبارتند از:

  1. ضخامت: ضخامت مناسب عایق حرارتی پلی‌یورتان، از جمله شاخص‌هایی است که نشانگر کیفیت و کارایی این نوع عایق حرارتی محسوب می‌شود.
  2. مقاومت در برابر حرارت: پلی‌یورتان با توجه به نوع ماده‌ای که با آن ساخته شده است، می‌تواند در دماهای بالا همچون دمای خورشید، مقاومت خوبی از خود نشان دهد.
  3. مقاومت در برابر رطوبت: پلی‌یورتان با مقاومت خوبی در برابر رطوبت، می‌تواند به عنوان یک عایق حرارتی مطمئن در شرایط مختلف استفاده شود.
  4. مقاومت به خوردگی: پلی‌یورتان با مقاومت خوبی در برابر خوردگی، می‌تواند در شرایطی که تماس با مواد شیمیایی و محیط‌های خورنده وجود دارد، مصرف شود.
  5. قابلیت انعطاف پذیری: پلی‌یورتان با قابلیت انعطاف پذیری مناسب، می‌تواند به عنوان یک عایق حرارتی برای سطوح منحنی و غیر صاف استفاده شود.
  6. عدم جذب آب: پلی‌یورتان با عدم جذب آب، می‌تواند به عنوان یک عایق حرارتی مطمئن در شرایط رطوبتی مختلف استفاده شود.

توصیه می‌شود برای به دست آوردن بهترین کیفیت عایق حرارتی پلی‌یورتان، همه‌ی این شاخص‌ها را در نظر گرفته و از برندهای معتبر و با تجربه در این زمینه استفاده کنید.

سخن پایانی

امروزه مجموعه‌های بسیاری در زمینه تولید و فروش انواع عایق‌های حرارتی پلی یورتان فعالیت می‌کنند. اما باید برای خرید عایق حرارتی پلی یورتان حتماً به نوع و نحوه اجرای پوشش مورد نیاز خود توجه داشته باشید‌. بهتر است قبل از خرید این نوع عایق‌های پلیمری حتماً با متخصصین و کارشناسان فروش این نوع عایق‌ها مشاوره داشته باشید.

چون هر نوع عایق حرارتی پلی یورتان نمی‌تواند برای هر سطحی به کار برود. در این میان خوب است بدانید ما در شرکت مهندسی اسپری فوم می‌توانیم تجربیات چندین ساله خود را به صورت مشاوره رایگان قبل از خرید در اختیارتان قرار دهیم. همچنین با اطلاعات کامل از کیفیت و نوع این عایق‌های حرارتی بهترین عایق پلی یورتان را تولید کرده و با کمترین نرخ بازار به دستتان می‌رسانیم.

نظرات کاربران

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *